Co może zachęcić klientów do wybrania naszego produktu lub usługi spośród konkurencyjnych, których wciąż przybywa na rynku, jeśli nie atrakcyjny rabat?

Dzisiejszy konsument lubi mieć ofertę podaną na tacy. Jeśli jej przekaz jest dodatkowo wzmocniony promocją cenową, szansa na pozyskanie go jako klienta wzrasta. Biorąc pod uwagę fakt coraz większego uzależniania się od urządzeń takich, jak smartfon, tablet czy smartwatch, powinno się wykorzystywać mobile jako cenną okazję i prosty sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorców.

Wynikiem połączenia tradycyjnych technik promocji sprzedaży z rozwijającym się rynkiem m-commerce są mobilne kupony rabatowe. Pozwalają dotrzeć do segmentów zainteresowanych ofertą hoteli, restauracji i innych podmiotów z branży HoReCa. Dają nie tylko szansę na budowanie wizerunku w aplikacji mobilnej, będącej prawdziwą kopalnią potencjalnych klientów, ale przede wszystkim na docierania do osób będących w fazie podejmowania decyzji zakupowych. Łącząc to z ogromnymi możliwościami, na jakie pozwalają geolokalizowane, zdalne notyfikacje i infrastruktura beaconów, jesteśmy w stanie prezentować się w czasie rzeczywistym wszystkim tym, którzy przebywają w okolicy lokalu, albo nawet w jego wnętrzu.

Warto podążać za trwającym trendem i zachęcać konsumentów atrakcyjnymi rabatami w mobilnym wydaniu. Taka forma promocji przynosi firmom skupionym w branży HoReCa naprawdę zadowalające efekty sprzedażowe.

 

Tekst ukazał się na łamach miesięcznika PORADNIK RESTAURATORA luty nr 2 (198)/2016